Mandag 3 August
Kl. 17:00, Turer rundt i kommunen
UKAS UTFORDRING
Ukas utfordring. 🚶‍♀️🚶‍♂️😊
Hvem vil være med på tur på mandager?

Vi går en kveldstur .
Vi møtes på parkeringsplassen ved treninga kl. 17.00.
Vi går en rundtur i Hov, eller vi fyller opp bilene og tar turen et annet sted. Vi avslutter med en trivelig stund rundt bålet/bålpanna eller med kaffe på kafe - dette bestemmer vi på forhånd. Vi deler litt på det vi har med oss, men bestandig kaffe og noe å bite i til alle.  
Sees vi? 🚶‍♂️😊


Mer info finner du på vår facebook side, du må ikke være medlem av facebook for å komme inn på siden vår.

2026 © Søndre Land frivilligsentral